sterowniki24.pl
REGULAMIN
Regulamin świadczenia usług serwisowych przez sterowniki24.pl
Niniejszy Regulamin definiuje zasady korzystania z usług serwisowych świadczonych przez sterowniki24.pl
- Przez serwis „STEROWNIKI24.pl” należy rozumieć działalność gospodarczą prowadzoną pod firmą:
KAMIL MILEWSKI STEROWNIKI24.PL
ul. Kwiatowa 12
19-300 Ełk
NIP: 8481872320
PEKAO S.A. 15 1240 3376 1111 0011 2857 3973 - Klient zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem usług serwisowych przed oddaniem Sprzętu do naprawy w Serwisie.
- Pozostawienie sprzętu w Serwisie jest jednoznaczne z akceptacją przedmiotowego Regulaminu Serwisu.
- Przez serwis „STEROWNIKI24.pl” należy rozumieć działalność gospodarczą prowadzoną pod firmą:
- Klient oświadcza, że jest właścicielem powierzonego do Serwisu Sprzętu i nie rości sobie praw do niego żadna inna osoba trzecia.
- Klient ponosi odpowiedzialność za używane i zainstalowane nielicencjonowane oprogramowania oraz systemy operacyjne na wszelkich nośnikach przekazanych ze Sprzętem do naprawy.
- Klient oświadcza, że został poinformowany o możliwości utraty bądź uszkodzenia danych znajdujących się na nośnikach przekazanych wraz ze Sprzętem do Serwisu w trakcie naprawy. Klient oświadcza, że zabezpieczył wszystkie dane we własnym zakresie i nie będzie rościł żadnych praw tytułem odszkodowań za ich utratę.
- W przypadku podania przez Klienta jego danych adresowych, Klient zobowiązuje się do informowania Serwisu o ich zmianie w czasie realizacji usługi. W przypadku niedochowania tego obowiązku, Serwis uznaje ostatni podany adres Klienta za prawidłowy.
Naprawa i regeneracja elektroniki i elementów elektronicznych elektromechanicznych.
Elektronika powszechnego użytku
Naprawa i konserwacja elektroniki pojazdowej (sterowniki, moduły elektroniczne)
Usuwanie fabrycznych usterek.
Naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych
Naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych
Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia
Naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych
Naprawa i konserwacja sprzętu (tele)komunikacyjnego
Naprawa i konserwacja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku
Zlecenia napraw przedstawiane są ustnie, telefonicznie, pisemnie bądz przy użyciu formularza zlecenia naprawy znajdującego się na stronie firmowej sterowniki24.pl . Wypełnienie formularza zamówienia nie jest wiążące, natomiast otrzymanie od klienta części drogą pocztową bądź osobiście jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia oraz akceptacją niniejszego regulaminu.
- Warunki cenowe są dostępne w cenniku, ceny są stałe.
Wyjątkiem zmiany ceny jest nietypowa naprawa dodatkowy czas pracy zlecenia np: naprawa „po kimś” , uszkodzenia mechaniczne lub uszkodzenia nietypowe dla specyfikacji danej naprawy, uszkodzenia mechaniczne, programowe, wykonane przez osoby trzecie lub spowodowane sprawą losową. itp. W takim przypadku firma STEROWNIKI24.PL ma obowiązek uzgodnienia kosztów naprawy z klientem, przed podjęciem naprawy/wymiany, o ile jest to możliwe zgodnie ze specyfikacjami oraz warunkami technicznymi.
- Czas naprawy/wymiany w firmie STEROWNIKI24.PL
Czas naprawy od odebrania przez nas przesyłki: od 1 do 14 dni. (średnio jest to do 7 dni.)
Czas naprawy może ulec nieznacznemu wydłużeniu w zależności od obłożenia pracy, dlatego zalecana jest konsultacja telefoniczna w celu indywidualnego określenia czasu naprawy. Zastrzegamy sobie prawo o przedłużenie naprawy o 1 dzień roboczy bez podania przyczyny.
- Jeżeli w trakcie lub po zakończeniu naprawy/wymiany części, klient zdecyduje sie zrezygnować ze zlecenia dla firmy STEROWNIKI24.PL
jest zobowiązany do uiszczenia kosztów związanych z podjęciem naszych działań. Koszty te, są ustalanie indywidualnie.
Naprawy po „kims” , koszty próby naprawy bezzwrotne określone w cenniku.
W momencie otrzymania przez firmę STEROWNIKI24.PL części od klienta jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia, w przypadku wycofania klient ponosi koszty przesyłek kurierskich.
Jeżeli klient nie odbierze części drogą wysyłkową od firmy STEROWNIKI24.PL niezależnie czy jest to przesyłka płatna za pobraniem czy wolna od opłaty, kolejne nadanie przesyłki na życzenie klienta będzie zrealizowane wyłącznie po przedpłacie na konto bankowe. W wypadku kiedy klient nie zażyczy sobie zwrotu części, bądź jej nie odbierze w czasie dłuższym niż 6 miesięcy (od odebrania części przez firmę STEROWNIKI24.PL) firma STEROWNIKI24.PL nie ma obowiązku dalszego przechowywania części, oraz nie ponosi odpowiedzialności za szkody i straty.
Firma STEROWNIKI24.PL, NIE PONOSI odpowiedzialności za straty bądź uszkodzenia wynikłe podczas transportu lub wysyłki przedmiotu zamówienia. lub powstałe w trakcie montażu / używania przedmiotu zamówienia po regeneracji lub naprawie.
Płatności za usługi/wymiany, mogą być dokonywane tylko i wyłącznie za pobraniem dostawy od podmiotu dostarczającego, lub za przedpłatą na konto bankowe.
Szacunki dotyczące kosztów napraw/regeneracji/wymian, są bezpłatne i mogą zostać przekazywane do klienta ustnie, telefonicznie, bądź E-mailem.
Dowodem oraz podstawą uznania gwarancji jest KARTA GWARANCYJA, PARAGON / FAKTURA oraz nienaruszone plomby gwarancyjne oraz sterownik .
Okres gwarancji na usługi napraw jest zależny od naprawianej części.
Otwarcie części / naruszenie plomb gwarancyjnych wiąże się z utratą gwarancji oraz rozwiązaniem umowy między klientem a firmą STEROWNIKI24.PL . Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia zakończenia naprawy/regeneracji/wymiany. Gwarancja obejmuje tylko usterki które zostały usunięte przez firmę STEROWNIKI24.PL. Gwarancja nie obejmuje zwarć instalacji, przepięć jak i w przypadku nieprawidłowego montażu, podłączenia, lub niewłaściwej obsługi przez klienta gwarancja zostaje utracona bezwarunkowo. Awarie wynikające z mechanicznych bądź elektromechanicznych przeciążeń nie podlegają gwarancji. Uszkodzenia wynikłe przez czynniki chemiczne, atmosferyczne lub siły wyższe.
Urządzenia uszkodzone przez negatywne oddziaływanie czynników, przed którymi nie zostały fabrycznie zabezpieczone np. Przed zalaniem wodą podczas powodzi, nie podlegają gwarancji o ile firma STEROWNIKI24.PL nie zabezpieczyła ich na życzenie klienta.
- Serwis udziela na swoje naprawy ustalonej gwarancji w zależności od produktu licząc od daty dokonania świadczenia.
- Gwarancja udzielana przez Serwis nie obejmuje:
- uszkodzeń powstałych na skutek nieautoryzowanej ingerencji w sprzęt,
- uszkodzeń mechanicznych i zalania płynami,
- uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, instalacji, przechowywania czy konserwacji Sprzętu oraz nieprzestrzegania powszechnych zasad eksploatacji sprzętu elektronicznego (np. brak wymaganych okresowych czyszczeń, doprowadzenie do silnego zabrudzenia, praca w nieodpowiednim niż przewidywał producent urządzenia środowisku), a także wszelkich uszkodzeń wynikłych z nieprawidłowej eksploatacji urządzenia (np. pracy powyżej maksymalnych częstotliwości),
- uszkodzenia powstałe na skutek zdarzeń losowych (np. przepięcia sieciowe spowodowane wyładowaniami atmosferycznymi, powodzi, pożaru)
- uszkodzenia wynikającego z naturalnego zużycia sprzętu w ramach jego normalnego użytkowania,
- nieprawidłowego działania oprogramowania oraz systemów operacyjnych, zwłaszcza pozyskanych z nielegalnego źródła, a także oprogramowania zainfekowanego wirusem bądź innym złośliwym oprogramowaniem,
- w przypadku braku możliwości odczytania numerów seryjnych Serwisu z powodu ich zatarcia lub innej próby uczynienia ich nieczytelnymi,
- Serwis, w celu zabezpieczenia sprzętu przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich stosuje zabezpieczenia naprawianego przez siebie Sprzętu.
- Naruszenie plomb zabezpieczających Serwisu bądź innych zastosowanych przez Serwis zabezpieczeń będzie się wiązało z utratą udzielonej przez serwis gwarancji.
W przypadku wykrycia wady w produkcie objętym gwarancją, zapraszamy do kontaktu:
pod adresem e-mail: kontakt@sterowniki24.pl
lub telefonicznie: +48 660 080 685
Poinformujemy o dalszych krokach.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego – stanowią one jedyną podstawę do zgłaszania reklamacji.
POLITYKA PRYWATNOŚCI STEROWNIKI24.PL
w dniu 25 maja 2018 r. wchodzą w życie nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych
(tzw. ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych; Rozporządzenie) chcielibyśmy
poinformować, że dane osobowe znajdują się w naszej bazie i dochowaliśmy wszelkich starań, aby
zadbać o ich bezpieczeństwo.
W ramach współpracy z naszą firmą zostały przekazane nam dane osobowe, które
przetwarzamy w celu realizowania podstawowego procesu realizacji zamówień oraz
świadczonych usług, komunikacji marketingowej oraz prowadzenia analiz sprzedażowych i
marketingowych. Państwa dane, przetwarzamy na zasadzie dobrowolności. Pamiętaj, że tę
zgodę, jak i inne wyrażone przez Ciebie zgody, możesz wycofać w każdym czasie kontaktując
się z STEROWNIKI24.PL KAMIL MILEWSKI w szczególności poprzez email: biuro@sterowniki24.pl
lub, pisemnie na adres siedziby administratora lub telefonicznie pod numerem telefonu +48 660 080 685, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania zrealizowanego przed wycofaniem
zgody. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Ponadto informujemy, że:
1. Administratorem danych jest STEROWNIKI24.PL KAMIL MILEWSKI, z siedzibą w:
ul. Kwiatowa 12 ,19-300 Ełk
2. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email:
biuro@sterowniki24.pl lub telefonicznie pod numerem 660-080-685 lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się
Pani/Pan skontaktować poprzez email: biuro@sterowniki24.pl lub pisemnie na adres
siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we
wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania
z praw związanych z przetwarzaniem danych.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- realizowania składanych przez Państwa zamówień oraz realizacji świadczonych usług,
- komunikacji marketingowej, zawierania umów marketingowych oraz prowadzenia analiz marketingowych, w tym profilowania, w celu dostosowania przesyłanych treści
- komunikacji marketingowej, zawierania umów marketingowych oraz prowadzenia analiz
marketingowych, w tym profilowania, w celu dostosowania przesyłanych treści
marketingowych – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes
administratora polegający na kierowaniu do Pani/Pana treści marketingowych
dotyczących towarów i usług administratora pocztą tradycyjną lub mailową - ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami
przez administratora – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony
interes administratora; prawnie uzasadniony interes administratora polega na
umożliwieniu mu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami; - rozpatrywania składanych przez Państwa reklamacji oraz zwrotu świadczeń w przypadku
odstąpienia od umowy (zwrotu towaru) - w celu wystawienia dokumentu sprzedaży -faktury, oraz prawidłowego wykonywania
obowiązków rachunkowo – podatkowych. Podstawą prawną przetwarzania danych jest
wykonywanie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, określającego zakres
danych, które musi zawierać faktura. Podanie danych jest dobrowolne , jednak
niezbędne do wystawienia faktury.
5. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane
osobowe na zlecenie administratora: dostawcom usług transportowych (firmy kurierskie),
dostawcom usług rachunkowo-księgowych, w celu prawidłowego działania firmy. Dostęp
do Państwa danych będą mieć nasi pracownicy oraz podmiot współpracujący
obsługujący system informatyczny, w których przetwarzane są Państwa dane osobowe
związane z wystawieniem faktury bądź/i z wysyłką lub dostępem do informacji o okresie
gwarancyjnym i informacji o naprawie bądź sprzedaży.
6. Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres współpracy
pomiędzy firmami. Okres przetwarzania danych osobowych może zostać każdorazowo
przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych
będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi
roszczeniami przez Administratora. W zakresie w jakim dane osobowe są
przetwarzane w celu komunikacji marketingowej oraz prowadzenia analiz
marketingowych oraz w celu analitycznym i statystycznym, dane będą przetwarzane do
czasu cofnięcia powyższych zgód lub wyrażenia przez Panią/Pana sprzeciwu wobec
przetwarzania danych w tym celu.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo
żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu względem
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w celu komunikacji marketingowej oraz
prowadzenia analiz marketingowych, w tym profilowania, dla których podstawą prawną
przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora. Ponadto, przysługuje
Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania w celu ustalenia lub
dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez
administratora, wskazanym w pkt. 4 lit. c, oraz względem przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych w celu analitycznym i statystycznym, wskazanym w pkt. 4 lit. d.
9. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim
Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego
naruszenia.
10. Podanie danych osobowych w celu zawarcia umowy o świadczenie usług
jest konieczne do zawarcia i wykonywania umowy, z wyłączeniem danych,
oznaczonych jako fakultatywne, których podanie jest dobrowolne. Brak podania danych
oznaczonych jako obowiązkowe będzie skutkował niemożliwością wykonania umowy.
11. Naprawiamy usterki fabryczne wysyłając do nas sterownik akceptujesz regulamin. Firma nie ponosi kosztów związanymi z nieudaną naprawą. Klient podejmuje ryzyko na własną odpowiedzialność gdyż naprawiamy produkty z wadami fabrycznym i zawsze istniej minimalne ryzyko nie udanej naprawy.
Naprawiamy usterki fabryczne wysyłając do nas sterownik elektroniczny / moduł elektroniczny / element elektroniczny akceptujesz regulamin. Firma nie ponosi kosztów związanymi z nieudaną naprawą. Firma STEROWNIKI24.PL nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku używania naprawionej / regenerowanej elektroniki w naszej firmie. Klient podejmuje ryzyko na własną odpowiedzialność gdyż naprawiamy produkty z wadami fabrycznym i zawsze istnieje minimalne ryzyko nie udanej naprawy.
Firma STEROWNIKI24.PL nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z obsługą gwarancyjną, w szczególności wynajmu pojazdów samochodowych, kosztów autoholowania, kosztów montażu i demontażu podzespołów czy tez Aut zastępczych itp.
Firma STEROWNIKI24.PL zastrzega sobie prawa zmian i roszczeń dla niniejszego regulaminu.